Հաստիքը՝ զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրերը` 5
Գտնվելու վայրը` Երևան
Պահանջվող որակավորումներ՝
- Բարձրագույն կրթություն,
- Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
- Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel),
- Ռուսերենի և հայերենի բանավոր և գրավոր գերազանց իմացություն,
- Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
- Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
Աշխատանքային պարտականություններ`
- Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգեր,
- Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
- Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
- Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:
Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) hr@idram.am էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:
———————————————————————————————————————————————————————————————————
Հաստիքը՝ տեխնիկական աջակցման մասնագետ
Աշխատանքային օրերը` 5 , 13։00-17։00
Գտնվելու վայրը` Երևան
Պահանջվող որակավորումներ՝
- Բարձրագույն կրթություն,
- Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
- Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel),
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
- Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
Աշխատանքային պարտականություններ`
- Գործընկեր կազմակերպություններից ստացված մուտքային և ելքային զանգերի սպասարկում
- Ընկերության ծրագրից և մատուցվող ծառայություններից օգտվելու կանոնների վերաբերյալ կորպորատիվ հաճախորդների անձնակազմի ուղղորդում
- Գործընկերների կողմից կատարված գործարքների վերաբերյալ հաշվետվությունների կազմում
- QR-ների գեներացում
Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) hr@idram.am էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»: