Առցանց Սպասարկում
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել Վճարել Փոխանցել Cashback
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Թափուր աշխատատեղեր

Հաստիքը՝ զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրերը` 5 
Աշխատանքային ժամերը՝ 11:00-20:00 
Գտնվելու վայրը` Երևան

  • Պահանջվող որակավորումներ
  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
  • Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel), ,
  • Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
  • Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:

Աշխատանքային պարտականություններ`

  • Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգեր,
  • Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
  • Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
  • Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) hr@idram.am էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:

———————————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

Հաստիքը՝ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ
Աշխատանքային օրերը` 5-օրյա
Աշխատանքային ժամերը՝ 09:00-18:00
Գտնվելու վայրեր՝ Արմավիրի մասնաճյուղ
 
Աշխատանքային պարտականություններ. 
  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, 
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Արմավիրի մասնաճյուղ):

 

Հունվարի 27-ի և 28-ի աշխատանքային գրաֆիկ
Հարգելի օգտատերեր, տեղեկացնում ենք, hունվարի 27-ը և 28-ը ոչաշխատանքային օրեր են: Հունվարի 27-ի փոխարեն աշխատանքային օր էլինելու փետրվարի 1-ը։ Հունվարի 27-ին և 28-ին ընկերության գլխավոր գրասենյակը և Արմավիրմասնաճյուղը չեն գործի։ Կոմիտաս Սիթի, Օհանով Սիթի, Արշակունյաց մ/ճ-ներըկաշխատեն բնականոն աշխատանքային գրաֆիկով: Հուն...
Դեկտեմբերի 21-ի աշխատանքային գրաֆիկ
Հարգելի օգտատերեր, դեկտեմբերի 21-ի աշխատանքային գրաֆիկում տեղի է ունեցել փոփոխություն։ Երևան Մոլ, Կոմիտաս Սիթի և Օհանով Սիթի մասնաճյուղերը, զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը հասանելի կլինեն 9։00-ից մինչև 17։00-ն։ Տվյալ ժամանակահատվածի բաց թողնված զանգերին հետադարձ զանգեր կկատարվեն հաջորդ օրը։Հայցում ենք ձեր փոխըմբռ...
Աշխատանքային նոր գրաֆիկ
Հարգելի օգտատերեր, սիրով տեղեկացնում ենք,որ այսուհետ Իդրամ ընկերության զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը կգործի նոր աշխատանքային գրաֆիկով։ 01.10.2019թ.-ից զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը հասանելի կլինի երկուշաբթիից ուրբաթ առավոտյան 8։00-ից մինչև 02։00-ն , իսկ շաբաթ և կիրակի օրերին առավոտյան 09։00-ից մինչև 22։00...
Փոփոխություն Սեպտեմբերի 21-ի աշխատանքային գրաֆիկում
Հարգելի օգտատերեր, տեղեկացնում ենք, որ Սեպտեմբերի 21-ը տոնական օր է: Այդ օրը ընկերության գլխավոր գրասենյակը չի գործի, Արշակունյաց մասնաճյուղը, Կոմիտաս Սիթի և Օհանով Սիթի մասնաճյուղերը ինչպես նաև զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը, տեխնիկական աջակցման կենտրոնը կգործեն բնականոն աշխատանքային գրաֆիկով, իսկ տերմինալների ...