Առցանց Սպասարկում
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել Վճարել Փոխանցել Cashback
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Հաճախորդի իրավունքներ

Ընկերության կողմից ձեզ մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ առաջացած բողոքները բավարարվում են համաձայն ստորև բերված ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի  2009 թվականի հունիսի 2-ի թիվ 166-Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների, ապահովագրական բրոքերների, ներդրումային ընկերությունների, Կենտրոնական դեպոզիտարիայի և դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից տեղեկությունների հրապարակումը» կանոնակարգ 8/03-ի հավելված 9-ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հուլիսի 28-ի թիվ 225-Ն որոշման հավելված 2-ի:

Հավելված 9 – 1
Հավելված 9 – 2
Հավելված 2 – 1
Հավելված 2 – 2

Դիմումները հնարավոր է ուղղել ինչպես էլեկտրոնային, այնպես էլ թղթային եղանակով` համաձայն «Հետադարձ կապ» բաժնում տեղադրված փոստային և էլեկտրոնային հասցեների:

Հնարավոր սխալները, բողոքները և վեճերը կարելի է կարգավորել՝ ըստ ընթացակարգի:

Բողոքների լրացման հայտի ձևին կարող եք ծանոթանալ` անցնելով ստորև բերված հղումով.

Բողոքի հայտ

Ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդները հնարավորություն ունեն  նաև ներկայացնելու ընկերության եւ հաճախորդի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները "Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին":

Աշխատանքային նոր գրաֆիկ
Հարգելի օգտատերեր, սիրով տեղեկացնում ենք,որ այսուհետ Իդրամ ընկերության զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը կգործի նոր աշխատանքային գրաֆիկով։ 01.10.2019թ.-ից զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը հասանելի կլինի երկուշաբթիից ուրբաթ առավոտյան 8։00-ից մինչև 02։00-ն , իսկ շաբաթ և կիրակի օրերին առավոտյան 09։00-ից մինչև 22։00...
Փոփոխություն Սեպտեմբերի 21-ի աշխատանքային գրաֆիկում
Հարգելի օգտատերեր, տեղեկացնում ենք, որ Սեպտեմբերի 21-ը տոնական օր է: Այդ օրը ընկերության գլխավոր գրասենյակը չի գործի, Արշակունյաց մասնաճյուղը, Կոմիտաս Սիթի և Օհանով Սիթի մասնաճյուղերը ինչպես նաև զանգերի և առցանց սպասարկման կենտրոնը, տեխնիկական աջակցման կենտրոնը կգործեն բնականոն աշխատանքային գրաֆիկով, իսկ տերմինալների ...
Ուշադրություն
Հարգելի՛ օգտատերեր, սեպտեմբերի 10-ին և 11-ին, Գազպրոմ Արմենիայում առկա տեխնիկական խնդիրներով պայմանավորված, Իդրամ բջջային հավելվածով և կայքով կոմունալ վճարումներ իրականացնելիս, գազի վճարումները իրականացվել են մասամբ։ Չիրականացված գործարքների գումարը հետ է փոխանցվել Ձեր Իդրամ հաշվին։ Խնդրում ենք ստուգել և, անհրաժեշտու...
Իդրամից դեպի բանկային քարտեր փոխանցումները կրկին հասանելի են
Հարգելի օգտատերեր, ուրախ ենք տեղեկացնել, որ տեխնիկական խնդիրը կարգավորված է, և Իդրամից դեպի բանկային քարտեր փոխանցումները կրկին հասանելի են: Կրկին հայցում ենք ձեր ներողամտութունը՝ պատճառած անհարմարության համար: