Առցանց Սպասարկում
Sign Up
Delete group with all its records?
Top up Pay Transfer Cashback
Top up
Pay
Transfer
Vacancies

Հաստիքը՝ զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրերը` 5 
Աշխատանքային ժամերը՝ 11:00-20:00 
Գտնվելու վայրը` Երևան

  • Պահանջվող որակավորումներ
  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
  • Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel), ,
  • Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
  • Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:

Աշխատանքային պարտականություններ`

  • Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգեր,
  • Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
  • Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
  • Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) hr@idram.am էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:

———————————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

Հաստիքը՝ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ
Աշխատանքային օրերը` 5-օրյա
Աշխատանքային ժամերը՝ 09:00-18:00
Գտնվելու վայրեր՝ Արմավիրի մասնաճյուղ
 
Աշխատանքային պարտականություններ. 
  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, 
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Արմավիրի մասնաճյուղ):

 

New working schedule
Dear users, we are happy to announce that from now on the call center and online support of Idram will operate with new work schedule. From 01.10.2019 the call center and online support will be available from Monday to Friday 8:00AM to 02:00 AM and on weekends from 9:00 AM to 10:00 PM.
Changes in the September 21 working schedule
Dear users, We are informing you that September 21 is a non-working day. On this day, the head office of the company will not work. The branches of Arshakunyats, Komitas City, Ohanov City, as well as the Contact Center and Technical Support Center will operate according to the usual schedule. The terminal's call ce...
Attention
Dear users, Due to technical problems at Gazprom Armenia on September 10 and 11, while making utility payments with the Idram mobile app and website, gas payments were made in part. The amount of outstanding transactions has been transferred back to your Idram account. Please check and re-execute the transaction if n...
Transfers from Idram to Bank Cards are again available
Dear users, We are pleased to announce that the technical issue has been resolved and transfers from Idram to Bank Cards are again available. Again, we apologize for the inconvenience.