Առցանց Սպասարկում
Sign Up
Delete group with all its records?
Top up Pay Transfer Cashback
Top up
Pay
Transfer
Vacancies

Հաստիքը՝ զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրերը` 5 
Աշխատանքային ժամերը՝ 11:00-20:00 
Գտնվելու վայրը` Երևան

  • Պահանջվող որակավորումներ
  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
  • Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel), ,
  • Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
  • Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:

Աշխատանքային պարտականություններ`

  • Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգեր,
  • Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
  • Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
  • Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) hr@idram.am էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:

———————————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

Հաստիքը՝ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ
Աշխատանքային օրերը` 5-օրյա
Աշխատանքային ժամերը՝ 09:00-18:00
Գտնվելու վայրեր՝ Արմավիրի մասնաճյուղ
 
Աշխատանքային պարտականություններ. 
  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, 
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Արմավիրի մասնաճյուղ):

 

Working schedule of January 27 and 28
Dear users, January 27 and 28 are non-working days. Instead of January 27, the working daywill be February 1.On January 27 and 28, the Head office of the company and Armavir branch will not work.Komitas City branch, Ohanov City branch, Arshakunyats branch will work in the usual workingschedule. On January 27, call and ...
Working schedule of December 21
Dear users, there is a change in the working schedule of December 21. The Yerevan Mall, Komitas City, Ohanov City branches and Contact center will be available from 9:00 to 17:00. Missed calls during this period will be directed back the next day. We ask for your understanding.
New working schedule
Dear users, we are happy to announce that from now on the call center and online support of Idram will operate with new work schedule. From 01.10.2019 the call center and online support will be available from Monday to Friday 8:00AM to 02:00 AM and on weekends from 9:00 AM to 10:00 PM.
Changes in the September 21 working schedule
Dear users, We are informing you that September 21 is a non-working day. On this day, the head office of the company will not work. The branches of Arshakunyats, Komitas City, Ohanov City, as well as the Contact Center and Technical Support Center will operate according to the usual schedule. The terminal's call ce...