Զանգահարեք մեզ
(+37460) 700 700
Այցելեք մեզ
Քարտեզ
Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Հաճախորդի իրավունքներ

Ընկերության կողմից ձեզ մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ առաջացած բողոքները բավարարվում են համաձայն ստորև բերված ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի  2009 թվականի հունիսի 2-ի թիվ 166-Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների, ապահովագրական բրոքերների, ներդրումային ընկերությունների, Կենտրոնական դեպոզիտարիայի և դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից տեղեկությունների հրապարակումը» կանոնակարգ 8/03-ի հավելված 9-ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հուլիսի 28-ի թիվ 225-Ն որոշման հավելված 2-ի:

Հավելված 9 – 1
Հավելված 9 – 2
Հավելված 2 – 1
Հավելված 2 – 2

Դիմումները հնարավոր է ուղղել ինչպես էլեկտրոնային, այնպես էլ թղթային եղանակով` համաձայն «Հետադարձ կապ» բաժնում տեղադրված փոստային և էլեկտրոնային հասցեների:

Հնարավոր սխալները, բողոքները և վեճերը կարելի է կարգավորել՝ ըստ ընթացակարգի:

Բողոքների լրացման հայտի ձևին կարող եք ծանոթանալ` անցնելով ստորև բերված հղումով.

Բողոքի հայտ

Ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդները հնարավորություն ունեն  նաև ներկայացնելու ընկերության եւ հաճախորդի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները "Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին":

Իդրամը գործարկել է NFC անհպում վճարումներ սմարթֆոնով
Իդրամի օգտատերերն արդեն հնարավորություն ունեն օգտվել սմարթֆոնով NFC անհպում վճարումներից։ Այս ծառայությունը հասանելի է Իդրամի այն օգտատերերի համար, ում IOS և Android օպերացիոն համակարգերով սմարթֆոնները հնարավորություն ունեն աշխատել NFC տեխնոլոգիայով։ «Սա հայկական շուկայում սմարթֆոնների միջոցով NFC անհպում վճարումների ...
Մարտունի մասնաճյուղը կարճ ժամանակով չի գործի
Հարգելի օգտատերեր, մինչև նոյեմբերի 11-ը, «Մարտունի» մասնաճյուղը տեխնիկական պատճառներով չի գործի: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը հնարավոր անհարմարության համար: