Զանգահարեք մեզ
(+37460) 700 700
Այցելեք մեզ
Քարտեզ
Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Հաճախորդի իրավունքներ

Ընկերության կողմից ձեզ մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ առաջացած բողոքները բավարարվում են համաձայն ստորև բերված ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի  2009 թվականի հունիսի 2-ի թիվ 166-Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների, ապահովագրական բրոքերների, ներդրումային ընկերությունների, Կենտրոնական դեպոզիտարիայի և դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից տեղեկությունների հրապարակումը» կանոնակարգ 8/03-ի հավելված 9-ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հուլիսի 28-ի թիվ 225-Ն որոշման հավելված 2-ի:

Հավելված 9 – 1
Հավելված 9 – 2
Հավելված 2 – 1
Հավելված 2 – 2

Դիմումները հնարավոր է ուղղել ինչպես էլեկտրոնային, այնպես էլ թղթային եղանակով` համաձայն «Հետադարձ կապ» բաժնում տեղադրված փոստային և էլեկտրոնային հասցեների:

Հնարավոր սխալները, բողոքները և վեճերը կարելի է կարգավորել՝ ըստ ընթացակարգի:

Բողոքների լրացման հայտի ձևին կարող եք ծանոթանալ` անցնելով ստորև բերված հղումով.

Բողոքի հայտ

Ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդները հնարավորություն ունեն  նաև ներկայացնելու ընկերության եւ հաճախորդի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները "Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին":

Փոփոխություններ և լրացումներ՝ «Հրապարակային պայմանագրում»
Հարգելի օգտատերեր, «Իդրամ» ՍՊԸ-ի «Էլեկտրոնային փողի թողարկման և սպասարկման հրապարակային պայմանագիրը» շարադրվել է նոր խմբագրությամբ: Հիմք ընդունելով Հրապարակային պայմանագրի 3.3-րդ կետի պահանջները՝ տեղեկացնում ենք, որ Հրապարակային պայմանագրի նոր խմբագրությանը կարող եք ծանոթանալ՝ անցնելով այս հղմամբ:
Կոմունալ վճարումներ. օգոստոս
Idram.am-ում կարող եք ստուգել օգոստոսի կոմունալ պարտքերը և վճարել: